سندھ میں ‘دی چیلنج انیشی ایٹو’ کے آغاز کے موقع پر فیملی ہیلتھ ڈے کیمپ کا انعقاد

سندھ میں ‘دی چیلنج انیشی ایٹو’ کے آغاز کے موقع پر فیملی ہیلتھ ڈے کیمپ کا انعقاد
سندھ میں ‘دی چیلنج انیشی ایٹو’ کے آغاز کے موقع پر کراچی ڈویژن کے 6 اضلاع اور ضلع حیدرآباد میں محکمہ صحت سندھ میں فیملی ہیلتھ ڈے کیمپوں کا ایک سلسلہ منعقد کیا گیا۔

: سندھ میں ‘دی چیلنج انیشی ایٹو’ کے آغاز کے موقع پر کراچی ڈویژن کے 6 اضلاع اور ضلع حیدرآباد میں محکمہ صحت، سندھ کی سہولیات میں فیملی ہیلتھ ڈے کیمپوں کا ایک سلسلہ منعقد کیا گیا۔

تقریب کی صدارت ٹیکنیکل ایڈوائزر اور فوکل پرسن FP2030 ڈاکٹر طالب لاشاری نے کی، اور اس میں جنوبی، مغربی، کورنگی کے ڈسٹرکٹ ہیلتھ آفیسرز (DHOs) اور DoH، PPHI، اور ترقیاتی شراکت داروں نے شرکت کی۔

‘یہ ایک تاریخی دن ہے کیونکہ اس نے ہمارے FP2030 کے اہداف کو حاصل کرنے میں ایک قدم آگے دیکھا ہے’ ڈاکٹر طالب لاشاری نے کراچی میں لانچنگ تقریب سے خطاب کرتے ہوئے کہا۔

لانچ کا تھیم “ماحولیاتی تبدیلی کے دور میں خاندانی منصوبہ بندی اور تولیدی صحت (FPRH)” پاکستان میں سیلاب کی وجہ سے ہونے والی حالیہ تباہی کو اجاگر کرتا ہے۔

TCI پروگرام کو محکمہ صحت اور پاپولیشن ویلفیئر ڈپارٹمنٹ کے ذریعے لاگو کیا جائے گا، CIP کے تعاون سے، گرین اسٹار سوشل مارکیٹنگ کے تعاون سے – کراچی اور حیدرآباد کے پیری شہری علاقوں/ کچی آبادیوں میں TCI کے مقامی مرکز۔

تقریب کا آغاز سیلاب زدگان کے لیے دعا سے ہوا، جس کے بعد ایک پریزنٹیشن پیش کی گئی جس میں اس اقدام کے کلیدی اجزا کو بیان کیا گیا۔

ڈاکٹر طالب نے وزیر صحت ڈاکٹر عذرا فضل پیچوہو کی ہدایت پر، سب کے لیے صحت کی دیکھ بھال کے ساتھ ساتھ تولیدی صحت کے اقدامات کی فراہمی کے لیے سندھ حکومت کے عزم کا اعادہ کیا۔

گرین سٹار سوشل مارکیٹنگ کے سی ای او ڈاکٹر سید عزیز الرب، بل اینڈ میلنڈا گیٹس فاؤنڈیشن کے سینئر کنٹری ایڈوائزر برائے FP/MNCH ڈاکٹر یاسمین قاضی، اور Bayer Pakistan کے مینجر فیملی پلاننگ عامر مجید نے بھی اجتماع سے خطاب کیا اور FPRH اور زچگی پر زور دیا۔ پاکستان میں خاص طور پر سندھ میں اس مشکل وقت میں صحت۔

اس پروگرام کو سندھ، پنجاب اور اسلام آباد کیپٹل ٹیریٹری میں نافذ کیا جا رہا ہے۔
==============================================================



کیٹاگری میں : صحت