اقامہ میں توسیع اور ویزا کا خود بخود 30 نومبر تک توسیع

اقامہ میں توسیع اور ویزا کا خود بخود 30 نومبر تک توسیع : نائب وزیر اعظم ، وزیر داخلہ اور وزیر مملکت برائے کابینہ امور انس الصالح کویت سٹی ، : نائب وزیر اعظم ، وزیر داخلہ اور وزیر مملکت برائے کابینہ امور انس الصالح نے وزارتی قرارداد نمبر (444/2020) کے تحت منظور شدہ اقامہ اور وزٹ ویزوں میں توسیع کرنے کا فیصلہ جاری کیا ، جس کی میعاد اس اگست کے آخر میں خود بخود مزید 3 ماہ کے لئے توسیع کی جائے گی۔


یہ توسیع اگلے ستمبر کے آغاز سے ہے اور 30 ​​نومبر 2020 کو اختتام پذیر ہوگی۔ یہ توسیع غیر معمولی حالات کی وجہ سے دی گئی ہے جو ملک میں نئے کورونا وائرس (کوویڈ 19) کے پھیلنے اور برقرار رکھنے کی وجہ سے گزر رہا ہے۔ پھنسے ہوئے اخراجات کے انسانی ہمدردی اور غیر معمولی معاملات پر دیکھیں۔
انتظامیہ نے واضح کیا کہ فیصلے سے پھنسے ہوئے غیر ملکی افراد سے تعلق ہے جو کویت میں ہیں جو ہر طرح کی رہائش پزیر ہیں اور جن کی رہائش کی میعاد ختم ہوچکی ہے ، توسیع بھی ان لوگوں سے ہے جو ہر قسم کے وزٹ ویزا پر ملک میں داخل ہوئے تھے اور جن کے ویزوں کی میعاد ختم ہوگئی ہے۔ تمام کفیل افراد اور آجروں کو اپنے زیر کفالت افراد کی شرائط میں ترمیم کرنا ہوگی اور انہیں وزارت داخلہ کی ویب سائٹ کے ذریعہ یا گورنرز میں رہائشی امور کے محکموں کا دورہ کرکے اپنے باقاعدہ رہائش گاہ کی تجدید کیلئے طریقہ کار کو مکمل کرنا چاہئے۔ – عرب ٹائمز
اردو ترجمہ: طارق اقبال