ٹیکس وصولی کے لئے اسمارٹ کارڈ لانچ کرنے کا فیصلہ

سندھ کے وزیر برائے ایکسائز اینڈ ٹیکسیشن اینڈ نارکوٹکس کنٹرول اینڈ پارلیمانی امور مکیش کمار چاولا نے کہا ہے کہ سندھ ایکسائز اینڈ ٹیکسیشن اینڈ نارکوٹکس کنٹرول ڈیپارٹمنٹ حکومت سندھ کا ایک اہم جزو ہے اور ٹیکسوں کی وصولی میں اور کلیدی کردار ادا کررہی ہے اور منشیات فروشوں کے خلاف موثر اقدامات اٹھائے

یہ بڑی اطمینان بخش بات ہے کہ کورونا وائرس کی وجہ سے مشکل وقت کے باوجود ، محکمہ سندھ ای ٹی اور این سی نے مالی سال 2019۔20 کے دوران 100 فیصد سے زیادہ ٹیکس کا ہدف حاصل کرلیا ہے۔ یہ بات انہوں نے منگل کو آئی۔ آئی۔ چندریگر روڈ کراچی میں ڈائریکٹر جنرل ای ٹی اینڈ این سی کی نئی عمارت کے افتتاح کے بعد میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے کہی۔
اس موقع پر سیکرٹری ایکسائز اینڈ ٹیکسیشن اینڈ نارکوٹکس کنٹرول عبد الحلیم شیخ ، ڈائریکٹر جنرل ای ٹی اینڈ این سی شعیب احمد صدیقی ، ایم ڈی ایس پی پی آر اے عبدالرحیم شیخ اور دیگر ڈائریکٹرز بھی موجود تھے۔ قبل ازیں ای ٹی اینڈ این سی اور پارلیمانی امور کے صوبائی وزیر مکیش کمار چاولا نے دربدر ہوئے اور نئی عمارت کا افتتاح کیا۔ انہوں نے عمارت کے مختلف حصوں کا بھی دورہ کیا اور وہاں کام کرنے والے ماحول کو سراہا۔ انہوں نے کہا کہ جب 2008 میں ، پاکستان پیپلز پارٹی نے سندھ میں حکومت سنبھالی تو ، ٹیکسوں کی کل رقم جمع کروائی تھی۔ 7 ارب 29 کروڑ روپے اور مالی سال 2019۔20 کے دوران ٹیکس کی وصولی روپے سے زائد تھی۔ اس نے مزید کہا کہ ، ‘سندھ ایکسائز اینڈ ٹیکسیشن ڈیپارٹمنٹ ایک دو ہفتوں میں ایک سے زیادہ حفاظتی خصوصیات کے حامل سمارٹ کارڈ لانچ کرے گا’۔ انہوں نے کہا کہ ایس بی آر کے بعد محکمہ سندھ ایکسائز ٹیکس جمع کرنے والی دوسری سب سے بڑی ٹیکس ایجنسی ہے۔

مکیش کمار چاولا نے کانفرنس ہال میں افسران سے خطاب کرتے ہوئے ان سے کہا کہ وہ سخت محنت کریں اور اپنے ٹیکس کے اہداف کو بروقت حاصل کریں ، انہوں نے مزید کہا کہ ٹیکس کی وصولی کے علاوہ ، ان کا اولین فرض ہے کہ وہ منشیات فروشوں کی سرگرمیوں پر نظر رکھیں اور اس پر قابو پالیں۔ ابتدائی مرحلے میں ان کی سرگرمیاں. انہوں نے ان سے یہ بھی کہا کہ وہ صحت کے مشورے پر عمل کریں اور اپنے فرائض سے نپٹتے ہوئے ان کی زندگیوں کو کسی بھی چیز سے زیادہ اہم سمجھیں۔

پہنچنے پر سکریٹری ایکسائز اینڈ ٹیکسیشن اینڈ نارکوٹکس کنٹرول عبد الحلیم شیخ اور ڈائریکٹر جنرل ای ٹی اینڈ این سی شعیب احمد صدیقی نے صوبائی وزیر ای ٹی اینڈ این سی اور پارلیمانی امور مکیش کمار چاولا کا خیرمقدم کیا اور انہیں محکمہ کی کارکردگی سے آگاہ کیا۔

مکیش کمار چاولا نے افسران اور عہدیداروں کی کارکردگی کو سراہا اور اس امید کا اظہار کیا کہ وہ اسی جذبے سے اپنے فرائض انجام دیتے رہیں گے۔ ڈی جی ایکسائز ٹیکسیشن اینڈ نارکوٹکس کنٹرول شعیب احمد صدیقی نے بتایا کہ ٹیکس ادا کرنے والوں کی سہولت کے لئے ایک سہولت مرکز بھی قائم کیا جائے گا۔ اس موقع پر وزیر برائے ET NC اور پارلیمانی امور مکیش کمار چاولا نے نئے بھرتی ETOs کو تقرری خطوط تقسیم کیے