اپلیڈادودھ کی قیمتوں میں اضافے کی حمایت کرتا ہے

اپلیڈادودھ کی قیمتوں میں اضافے کی حمایت کرتا ہے

آل پاکستان لائیوسٹاک اینڈ ڈیری ایسوسی ایشن (اے پی ایل ڈی اے) نے کراچی میں دودھ کی قیمتوں میں اضافے کے مطالبے میں کیٹل کالونی کراچی کی ڈیری فارمرز ایسوسی ایشن (ڈی ایف اے) کی حمایت کا اظہار کیا ہے۔

اے پی ایل ڈی اے کے سیکرٹریٹ کی طرف سے جاری ایک پریس ریلیز میں ، چیئرمین سردار فہد قیوم اور وائس چیئرمین (ڈیری) جمیل میمن نے خاص طور پر اس حقیقت کی وجہ سے دودھ کی قیمتوں میں اضافے کی ضرورت پر زور دیا کہ تیل کی قیمتوں ، مجموعی افراط زر کے ساتھ ساتھ پیداواری لاگت میں غیر معمولی اضافہ ہوا ہے جس کی وجہ سے دودھ کی قیمتوں میں اضافہ وقت کی ضرورت ہے۔

انہوں نے مزید کہا کہ ٹیٹرا سے بھرے ہوئے دودھ کی قیمتوں میں مینوفیکچرنگ کے خدشات کے مطابق اضافہ کیا گیا ہے اور اس کے مطابق متعلقہ سرکاری ایجنسیوں کی طرف سے اس طرح کی کوئی رکاوٹیں نہیں لاگو کی گئیں ، تاہم اس کے مقابلے میں جب بھی ڈیری فارمرز اضافی پیداواری اخراجات کی وجہ سے دودھ بڑھانے کا اظہار کرتے ہیں قیمتوں میں ، پھر وہ متعلقہ سرکاری ایجنسیوں کے ذریعہ امتیازی سلوک کا سامنا کرنے کے پابند ہیں۔

انہوں نے مزید کہا کہ مختلف ڈیری فارمرز کے ساتھ ساتھ وہ اپنے کنبہ پر منحصر ہیں کہ وہ ڈیری کے شعبے پر منحصر ہیں ، جو کئی سالوں سے معاوضے کی قیمت کی عدم دستیابی کے باعث کافی نقصان اٹھانا پڑتا ہے ، لہذا ، یہ اعلی وقت ہے جب حکومت ڈیری فیمرز کے ساتھ بیٹھے اے پی ایل ڈی اے اور ڈی ایف اے کی نمائندگی کرتے ہیں اور خوردہ فروشوں کے ساتھ بھی۔

اے پی ایل ڈی اے کے آفس بیئرز نے بھی اے پی ایل ڈی اے اور ڈی ایف اے اور سرکاری ایجنسیوں سے تعلق رکھنے والے ڈیری فارمرز سے درخواست کی ہے کہ وہ کسی بھی طرح کے تصادم سے گریز کریں اور معاملے کو خوش اسلوبی سے طے کریں تاکہ یہ بورڈ میں جیت کی صورتحال ثابت ہوسکے۔

میڈیا سنٹر اے پی ایل ڈی اے