اداکارہ صبا قمر آبدیدہ ہوگئیں

کراچی: ڈرامے یا فلموں میں تو آپ نے اداکاراؤں کو روتے ہوئے اکثر دیکھا ہوگا لیکن حقیقت میں کوئی اداکارہ روئی ہو ایسا بعض اوقات ہی دیکھنے میں آتا ہے۔

تفصیلات کے مطابق پاکستانی ڈرامہ اور فلم انڈسٹری کی معروف اداکارہ صبا قمر کے آبدیدہ ہونے کی ویڈیو سوشل میڈیا پر وائرل ہوگئی۔

معروف یو ٹیوبر شاہ ویر نے صبا قمر اور ساتھ موجود لڑکیوں سے سوال کیا کہ کوئی مجھے ابھی اسی وقت رو کر دکھا سکتا ہے؟ پہلے تو شاہ ویر نے خود رونے کی کوشش کی لیکن وہ ناکام رہے اس کے بعد صبا قمر نے حقیقت میں رونا شروع کردیا اور پھر بعد میں مسکرا بھی دیں۔

ویڈیو میں موجود ایک لڑکی کا کہنا تھا کہ ’صبا مجھے آپ کو دیکھ کر رونا آرہا ہے، واضح رہے کہ شاویر نے اداکاراؤں سے آنسوؤں کے ساتھ رونے کا کہا تھا
صبا چیلنج میں کامیاب ہوئیں تو انہوں نے کہا کہ میں ایک اداکارہ ہوں، صبا قمر کی یہ ویڈیو سوشل میڈیا پر وائرل ہوئی جس پر مداحوں کی جانب سے ان کی اداکاری کی تعریف کی جارہی ہے۔

واضح رہے کہ صبا قمر نے کچھ عرصہ قبل ہی اے آر وائی ڈیجیٹل کے مقبول ڈرامے ’چیخ‘ میں مرکزی کردار ادا کیا تھا جس میں بلال عباس، اشنا شاہ اور دیگر نمایاں تھے۔

ڈرامے میں صبا قمر بلال عباس کی بھابھی بنی تھی اور بلال عباس نے اشنا شاہ کو عمارت سے دھکا دے کر مار ڈالا تھا، صبا اشنا کی دوست تھیں اور وہ ان کی فیملی کو انصاف دلانے کے لیے کافی مصیبت سے گزرتی ہیں اور بالآخر بلال عباس کو سزا دلوانے میں کامیاب ہوجاتی ہیں