جو لاہور والوں کو جاہل کہے وہ خود جاہل ہے‘ خواجہ سعد رفیق

مسلم لیگ (ن) کے مرکزی رہنما خواجہ سعد رفیق نے کہا ہے کہ جو لاہور والوں کو جاہل کہے وہ خود جاہل ہے،پوری دنیا نے کہا کہ کچھ عرصہ کے لئے مکمل لاک ڈاون کریں لیکن ہمارے وزیر اعظم نے کہا کہ ہم اسمارٹ لاک ڈاون کریں گے، اب کورونا ملک بھر میں پھیل چکا ہے۔ لاہور کی احتساب عدالت کے باہر میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے خواجہ سعد رفیق نے کہا کہ پوری دنیا نے کہا کہ کچھ عرصہ کے لئے مکمل لاک ڈاون کریں لیکن ہمارے وزیر اعظم نے کہا کہ ہم اسمارٹ لاک ڈاون کریں گے، اب کورونا ملک بھر میں پھیل چکا ہے۔
ملک میں سلیکٹٹڈ لاک ڈان کا سلسلہ جاری ہے ، پتا نہیں کہاں سے یہ عجیب ٹرم لے کر آرہے ہیں۔انہوںنے کہاکہ حکومت کرونا کی بجائے بجائے اپوزیشن سے لڑ رہی ہے ، وزیراعظم کا کام صرف آپوزیشن کو برا بھلا کہنا ہے، حکومتی وزرا گالیاں دیتے رہتے ہیں، جو لاہور والوں کو جاہل کہے وہ خود جاہل ہے،کسی بھی عوامی نمائندے کو شہریوں کے بارے میں غلط الفاظ استعمال نہیں کرنے چاہیے۔

اسمبلی کے سیشن ضرور ہونے چاہیے، لیڈر شپ کو اپنی جان کو خطرے میں ڈالنا پڑتا ہے۔اس موقع پر خواجہ سلمان رفیق کا کہنا تھا کہ لائف سیونگ انجیکشن ناپید ہوچکے ہیںیہ انجکشن انتہائی مہنگے داموں فروخت کیے جا رہے ہیں۔یہ انجکشن بنگلہ دیش بنا رہا ہے ہم ابتک فیصلہ نہیں کر سکے۔ا نہوںنے کہاکہ میرا عمران خان اور ڈاکٹر ظفراللہ سے مطالبہ ہے کہ انجکشن کی قیمت کا تعین کریں ۔لوگ خون کے پلازمے عطیات کریں ۔ مین خود پلازمہ دینے کیلئے تیار ہوںجو کورونا سے صحتیاب ہو چکے ہین نکا ڈیٹا اکٹھا کیا جائے۔ انہوںنے کہاکہ ہیلتھ کیئر کمیشن لسی پی کر سو رہی ہے۔ پرائیویٹ ہسپتالوں میں میکنزم نہیں بنایا گیا۔حکومت سو رہی ہے لوگ مارے مارے پھر رہے ہیں