لڑکی کی اچانک گم شدگی نے لوگوں کو حیران کر دیا

اوہائیو: امریکی ریاست اوہائیو کی ایک کاؤنٹی ہائی لینڈ میں ایک نوجوان لڑکی کی اچانک گم شدگی نے جہاں ایک طرف والدین کو شدید صدمے سے دوچار کر دیا ہے وہاں دوسری طرف کاؤنٹی کے لوگوں کو حیران بھی کر دیا ہے۔

غیر ملکی میڈیا کے مطابق ہائی لینڈ کاؤنٹی کے ایک بڑے گاؤں گرین فیلڈ میں ایک 18 سالہ لڑکی تین دن قبل اچانک غائب ہو گئی، میڈیسن بیل گھر سے 17 مئی صبح دس بجے ٹیننگ سیلون کے لیے نکلی تھی اور پھر واپس نہ آ سکی۔

پولیس کے مطابق لڑکی کی کار چند گھنٹے کے بعد گرین فیلڈ کے گڈ شیفرڈ چرچ کے پاس سے ملی، چابیاں بھی گاڑی ہی میں تھیں اور لڑکی کا موبائل بھی اندر پڑا ہوا تھا۔ اگلے ہی دن پولیس نے لڑکی کی تلاش میں ٹیکنالوجی کا استعمال بھی شروع کر دیا لیکن تین دن گزرنے کے باوجود لڑکی کا کچھ پتا نہیں چل سکا ہے۔

لڑکی کی تلاش میں کھوجی کتوں کی خدمات بھی حاصل کی گئی ہیں، لڑکی کی ماں میلیسا بیل کا کہنا تھا کہ انھوں نے بیٹی کے کپڑے وغیرہ دیے جن سے اس کی بو مل سکے، لیکن پولیس کا کہنا ہے کہ میڈی کی تلاش میں انھوں نے ہر طریقہ اپنایا، پھر بھی کوئی نشان نہ مل سکا۔
پولیس کے ساتھ ساتھ ایک این جی او ریسکیو بھی میدان میں آ گیا ہے، جس نے ہائی لینڈ کاؤنٹی میں رضاکاروں کو لڑکی کی تلاش پر لگا دیا ہے، لڑکی کی گم شدگی کی گونج دوسری امریکی ریاستوں تک بھی پہنچ گئی ہے، ورجینیا سے بھی رضاکاروں نے اس کی تلاش شروع کر دی ہے۔ لوگ حیران ہیں کہ لڑکی کہاں غائب ہو گئی، کہ اتنی تلاش کے باوجود اس کا کچھ پتا نہیں چل رہا ہے۔

لڑکی کی ماں نے فیس بک پر ایک پوسٹ میں لوگوں سے اپیل کی، میری بیٹی کی واپسی کے لیے دعا کریں، ہمیں اس کی گم شدگی نے نڈھال کر دیا ہے، میڈی، تم جہاں کہیں بھی ہو، پلیز گھر آجاؤ، ہم تم سے بہت پیار کرتے ہیں