لاڑکانہ کی پولیس میں کراچی خصوصا” لیاری۔۔۔۔۔۔۔بابا بھٹ اور کیماڑی کے 20 ہزار افراد بھرتی کیئے جائیں۔-اہل کراچی کا مطالبہ۔

لاڑکانہ کی پولیس میں کراچی خصوصا” لیاری۔۔۔۔۔۔۔بابا بھٹ اور کیماڑی کے 20 ہزار افراد بھرتی کیئے جائیں۔۔۔۔۔
اہل کراچی کا مطالبہ۔۔۔۔

انسان کو صرف حقیقت پسند ہونا چاہیئے اور حقیقت کو ہی دکھانا چاہیئے۔۔۔۔۔۔۔بے شک سچی بات کڑوی ہوتی ہے۔۔۔۔۔۔۔۔جیسے کراچی میں مقامی پولیس کے بجائے جب لاڑکانہ اور دیگر علاقوں کی پولیس ہو گی تو کیا کراچی کے لوگ منہ بند کر کے خاموش بیٹھے رہیں گے۔۔۔۔۔۔۔جب گھوڑا باری میں بنے والے نئے کالج میں دادو۔۔۔نواب شاہ کے لوگ اپائنٹ کئے گئے تو وہاں کے مقامی لوگوں نے انہیں ننگا کر کے مارا۔۔۔۔۔لیکن صرف کراچی یتیم خانہ ہے جہاں سندھ سے لوگوں کو بیٹھا دو لیکن لیاری سمیت کراچی کے لوگوں کو پورے سندھ میں کہیں جاب نہ دو۔۔۔۔۔۔۔؟کیا دادو میں لاڑکانہ کی پولیس ہے۔۔۔۔۔۔ کیا شکارپور میں نواب شاہ کی پولیس ہے ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔کیا لاڑکانہ میں کراچی کی پولیس(صرف لیاری اور کیماڑی کی پولیس ہی نامزد کر دو) نامزد کی گئی ہے۔۔۔۔۔۔۔۔اگر نہیں تو پھر صرف کراچی میں ہی کیوں۔۔۔۔۔۔؟
کراچی کی کوئی ایسی پوسٹ بتا دیں جہاں کراچی کے مقامی لوگ کام کر رہے ہوں۔۔۔۔۔سندھ سے ٹرکوں میں بھر بھر لوگ آ رہے ہیں۔۔۔۔۔۔۔ سرکاری اور غریب لوگوں کی زمینوں پر قبضہ کر رہے ہیں۔۔۔۔۔۔۔پھٹی ہوئی چپل پہن کر آنے والے ارب پتی کیسے بنے۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔؟
اب یہاں مشرقی پاکستان جیسی صورتحال بن گئی ہے۔۔۔۔۔۔۔۔جب وہاں تمام پوسٹوں پر مغربی پاکستان کے لوگوں نے قبضہ کر لیا تھا۔۔۔۔۔۔۔۔۔پھر کیا ہوا۔۔۔۔۔۔۔وہاں نفرتوں کا طوفان اٹھا اور پھر موقع ملتے ہی انہوں نے قبضہ گیروں کے پیٹ پھاڑ دیئے۔۔۔۔۔۔۔۔۔
اب کراچی والے صرف فوج کی طرف دیکھ رہے ہیں جو چاہیے تو کراچی کی اصل آبادی جو اس نے کم۔کر دی ہے وہ دکھا دے۔۔۔پھر قومی و صوبائی اسمبلی کی سیٹیں خود بخود بڑھ جائے گی۔۔۔۔۔۔۔۔۔پھر سندھ اور کراچی کی سیٹیں برابر ہو جائے گی۔۔۔۔۔پھر تیرا کیا ہو گا کالیا۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔؟
ذمہ دار کون ہو گا۔۔۔۔۔۔یقینا” وزیر اعلی مراد علی شاہ اور ان کے مربی۔۔۔۔۔۔۔۔۔
انصاف بنا ریاست نہیں ہے۔۔۔۔۔۔
M-Ali-Karachi