کرونا وائرس، احتیاطی تدابیر کے ساتھ فٹبال لیگ کا اعلان

برلن: جرمنی میں لاک ڈاؤن میں نرمی کے بعد جرمن فٹبال لیگ نے 16 مئی سے مقابلے شروع کرنے کا اعلان کردیا۔

بین الاقوامی میڈیا رپورٹ کے مطابق جرمنی کی حکومت لاک ڈاؤن کے بعد کرونا کا پھیلاؤ روکنے میں خاصی حد تک کامیاب ہوئی جس کے بعد ملک بھر میں لاک ڈاؤن میں نرمی کی گئی۔

جرمن فٹبال لیگ ’بنڈسلیگا‘ نے 16 مئی سے فٹبال لیگ کا اعلان کرتے ہوئے بتایا کہ ایونٹ کے تمام میچز تماشائیوں کے بغیر ہوں گے اور اسٹیڈیم میں آفیشلز کے علاوہ کسی کو داخلے کی اجازت نہیں ہوگی۔
رپورٹ کے مطابق بنڈسلیگا لیگ سیزن کا آغاز کرنے والی اُن بڑی لیگز میں سے ایک ہے جو کرونا کی شدت میں کمی آنے کے بعد باقاعدہ سرگرمیوں کا آغاز کررہی ہے۔

رپورٹ میں بتایا گیا ہے کہ لیگ 2019/2020 کے دوران مختلف ٹیموں کے مابین 26 میچ کھیلے جائیں گے، مقابلوں میں 18 ٹیمیں حصہ لیں گی۔

جرمن فٹ بال لیگ کو اس وبائی مرض سے بچاؤ کے لیے جرمن جانسلر انجیلا مرکل اور دیگر 16 ریاستوں کے رہنماؤں کو تفصیلی حفاظتی انتظامات کا ایک غیرمعمولی منصوبہ پیش کرنا ہوگا۔
نڈ سلیگا کے چیف ایگزیکٹو افسر کرسچیئن سیفرٹ نے خبردار کیا ہے کہ لیگ کے مقابلوں کے دوران تماشائی اسٹیڈیم میں موجود نہیں ہوں گے، اس طرح کھیلے جانے والے میچ مختلف دکھائی دیں گے کیونکہ کھلاڑیوں کے نعرے خالی کرسیوں کے درمیان گونجیں گے۔

انہوں نے بتایا کہ لیگ کے تمام میچز احتیاطی تدابیر کے ساتھ ہوں گے، کھلاڑیوں کو ایس او پیز پر عمل کرنا ہوگا، گول کی صورت میں کھلاڑی کہنیاں یا پاؤں ٹکرا کر خوشی کا اظہار کریں گے، اُن کے گلے ملنے یا ہاتھ ملانے پر بھی پابندی ہوگی۔

خبر رساں ادارے اے ایف پی کے مطابق جرمن فٹ بال کلب ہرتھا برلن کے کوچ برونو لیباڈیا کا کہنا ہے کہ سیزن کی تیاری کے لیے انہیں صرف چند دن دیئے گئے، ایسی صورت میں کارکردگی کے بارے میں کچھ بھی کہنا مشکل ہے۔ انہوں نے صورت حال کو’اندھیرے میں پرواز’قرار دیا۔