سعودی فرمانروا کی جانب سے دنیا بھر کے مسلمانوں کے لیے تحفہ

آسٹریلیا کے مسلمانوں میں سعودی سفارتخانے کی جانب سے رمضان راشن پیکٹ تقسیم کروائے گئے ہیں۔

سعودی سفیر مساعد بن ابراہیم السلیم نے کہا کہ سفارتخانے نے آسٹریلیا کے اسلامی مراکز اور انجمنوں کے تعاون سے آسٹریلیا، جمہوریہ فجی کے جزائر، نیوگنی اور آس پاس کے جزائر میں آباد ناداروں میں رمضان راشن پیکٹس تقسیم کروائے ہیں
شاہ سلمان مرکز فلسطین میں 1 ہزار 15 رمضان راشن پیکٹ تقسیم کروا چکا ہے جبکہ غزہ پٹی میں بھی رمضان راشن کی تقسیم جاری ہے، یمن اور سوڈان میں بھی راشن کی تقسیم کی جا چکی ہے۔

ادھر تھائی لینڈ اور کمبوڈیا کے سرکاری ٹی وی نے روزہ داروں کے لیے خادم حرمین شریفین افطار راشن اسکیم پر پروگرام پیش کیا ہے۔

وزارت اسلامی امور و دعوت و رہنمائی دنیا کے دیگر ملکوں کی طرح بینکاک میں بھی افطار پروگرام چلا رہی ہے جس سے تھائی لینڈ کے متعدد علاقوں کے ضرورت مند لوگ فائدہ اٹھا رہے ہیں۔

تھائی لینڈ کے تمام صوبوں میں یہ فلاحی کام انجام دیا جائے گا خصوصاً جنوبی صوبوں میں جہاں مسلمان بڑی تعداد میں آباد ہیں۔ جنوبی صوبوں میں ڈھائی ہزار اور شمالی صوبوں میں ڈھائی سو جبکہ مشرقی صوبوں میں بھی اتنے ہی رمضان راشن پیکٹ تقسیم کیے جائیں گے۔

روزہ داروں کے لیے افطار پروگرام کو دنیا بھر کے مسلم حلقوں میں پذیرائی مل رہی ہے، کرونا وائرس کے بحران کے مدنظر غیر مسلم بھی اسے پسندیدگی کی نظر سے دیکھ رہے ہیں۔

Courtesy Ary Urdu