معمر خاتون تین دن دفن رہنے کے باوجود زندہ

بیجنگ: چین میں درندہ صفت بیٹے نے اپنی معمر ماں کو زندہ دفن کردیا، خوش قسمتی سے ضعیف عورت 3 دن بعد بغیر کچھ کھائے پئے قبر میں زندہ بچ گئی۔

غیرملکی خبررساں ادارے کی رپورٹ کے مطابق یہ واقعہ چینی صوبے شانژی میں پیش آیا جہاں سفاک بیٹے نے اپنی 79 سالہ معذور ماں کو گڑھے میں دفنا دیا، پولیس نے بہو کی شکایت پر تلاش شروع کی اور بلآخر خاتون 3 دن بعد زندہ پائی گئی، متعلقہ ادارے کے اہلکاروں نے معمر خاتون کو قبر سے زندہ باہر نکال لیا۔

پولیس نے 58 سالہ بیٹے کو گرفتار کرکے اس کے خلاف اقدام قتل کا مقدمہ درج کرلیا۔ افسران کا کہنا ہے کہ معاملے سے متعلق تحقیقات کررہے ہیں تاہم بیٹے کی اس شرمناک اقدام کی اصل وجہ تاحال معمول نہیں ہوسکی۔
رپورٹ کے مطابق ’مس ژانگ‘ نامی بہو نے اپنی ساس کے لاپتہ ہونے کی اطلاع پولیس کو دی اور بتایا کہ اس کا شوہر انہیں باہر لے کر گیا اس بعد سے وہ گھر نہیں لوٹیں، پوچھنے پر شوہر نے تسلی بخش جواب نہیں دیا
عد ازاں پولیس نے بیٹے کو شامل تفتیش کیا تو حقیقت کھل کر سامنے آگئی۔ تین دن بعد اہلکار جائے وقوعہ پر پہنچے جہاں معذور ماں کی مدد کی دھیمی پکار سنائی دے رہی تھی، جگہ کا تعین کرکے پولیس نے معمر خاتون کو زندہ نکال لیا۔

تین دن تک قبر میں بغیر کچھ کھائے پئے ایک معمر خاتون کا زندہ بچ جانا کسی معجزے سے کم نہیں ہے