آخری اوورز تک میچ لے جانا ہماری ٹیم کے فوکس کی مثال ہے

لاہور: لاہور قلندرز کے کپتان سہیل اختر نے کہا ہے کہ آخری اوورز تک میچ لے جانا ہماری ٹیم کے فوکس کی مثال ہے۔

گزشتہ روز لاہور کے قذافی اسٹیڈیم میں اپنا دوسرا میچ بھی ہارنے کے بعد لاہور قلندرز کے کپتان سہیل اختر نے پریس کانفرنس کرتے ہوئے کہا کہ ٹیم نے میچ پر فوکس کیا ہوا تھا اس لیے آخری اوورز تک میچ کو لے کر گئے۔

سہیل اختر نے احمد صفی اور موسیٰ خان کی کارکردگی کو قابل تعریف قرار دیتے ہوئے کہا کہ ٹی 20 کرکٹ میں میچ ختم ہونے تک کچھ نہیں کہا جا سکتا، مجموعی طور پر ہمارے بولرز نے بہت اچھی بولنگ کی۔ انھوں نے کہا کہ اسلام آباد یونائیٹڈ کے کپتان شاداب خان اچھے بلے باز بھی ہیں، محمد حفیظ، بابر اعظم کے بعد پاکستان کے بہترین بلے باز ہیں، وہ میچ میں بہت اچھا کھیلے۔

لاہور قلندرز کی دوسری شکست، یونائیٹڈ‌ سنسنی خیز مقابلے کے بعد کامیاب

دوسری طرف میچ جیتنے کے بعد اسلام آباد یونائیٹڈ کے احمد عبداللہ صفی نے پریس کانفرنس میں کہا کہ مجھے اپنے اور موسیٰ پر اعتماد تھا کہ ہم کر لیں گے، میں اور موسیٰ یہ کہہ رہے تھے کہ آخری گیند تک جانا ہے۔ انھوں نے شائقین سے کہا کہ راولپنڈی کے شائقین ہمیں اسٹیڈیم آ کر سپورٹ کریں، پہلے میچ میں کارکردگی دکھانے پر خوشی ہے۔

خیال رہے کہ پی ایس ایل 5 کے ساتویں میچ میں اسلام آباد یونائیٹڈ نے سنسنی خیز مقابلے کے بعد لاہور قلندرز کو ایک وکٹ سے شکست دے دی ہے، قذافی اسٹیڈیم میں کھیلے جانے والے میچ میں لاہور قلندرز نے اسلام آباد یونائیٹڈ کو جیت کے لیے 183 رنز کا ہدف دیا تھا، یونائیٹڈ کی ٹیم نے ہدف آخری گیند پر 9 وکٹوں کے نقصان پر حاصل کرلیا۔ لاہور قلندرز کے محمد حفیظ کی 98 رنز کی اننگز اور شاہین شاہ آفریدی کی 4 وکٹیں بھی شکست سے نہ بچا سکیں

اپنا تبصرہ بھیجیں