سندھ ٹرانسمیشن اینڈ ڈسپیچ کمپنی (پرائیوٹ) لمیٹڈ (ایس ٹی ڈی سی) ایک محفوظ، قابل اعتماد، موثر اور ماحول دوست ادارہ

  • سندھ ٹرانسمیشن اینڈ ڈسپیچ کمپنی (پرائیوٹ) لمیٹڈ (ایس ٹی ڈی سی)ایک محفوظ ، قابل اعتماد ، موثر اور ماحول دوست ادارہ- سندھ ٹرانسمیشن اینڈ ڈسپیچ کمپنی (پرائیوٹ) لمیٹڈ (ایس ٹی ڈی سی) کمپنیز آرڈیننس 1984 کے تحت سیکیورٹیز اینڈ ایکسچینج کمیشن آف پاکستان ای سی پی) کے ساتھ رجسٹرڈ ہے ، جو حکومت سندھ کی مکمل ملکیت میں ہے اور ایک آئی ایس او 9001 ، آئی ایس او 14001 اور اوہاساس 18001 مصدقہ کمپنی ، مصروف ہے۔
    ایس ٹی ڈی سی ، سندھ انرجی ہولڈنگ کمپنی کا ایک ذیلی ادارہ ہے ، جسے جنوری ، 2015 میں شامل کیا گیا تھا اور اس کی مکمل ملکیت صوبہ سندھ ، پاکستان کی ملکیت میں ہے۔ ہم ہوا ، شمسی ، بایڈماس توانائی کے روایتی یا متبادل قابل تجدید وسائل کے انفرادی بجلی پیدا کرنے والوں کی ضروریات کو پورا کرنے کے قابل ہیں۔ . ہم تکنیکی اور معاشی مہارتوں کے مابین ہم آہنگی پیدا کرکے زندگی کو تبدیل کر رہے ہیں۔
    -اولین مقصد
    عالمی امنگوں کے ساتھ ایک اہم قومی کاروباری ادارہ بننے کے لئے ، جس میں متعدد نمو کے مواقع کو موثر انداز میں حاصل کرنا ، حصص یافتگان کو زیادہ سے زیادہ منافع کرنا ، معاشرتی اور اخلاقی طور پر ذمہ دار رہنا۔
    -مشن
    اپنے صارفین کو ایک محفوظ ، قابل اعتماد ، موثر اور ماحول دوست انداز میں پریمیم معیار کے انفراسٹرکچر پروجیکٹس کی فراہمی ، غیر معمولی خدمات اور کسٹمر سپورٹ کی فراہمی ، بنیادی کاروبار اور تنوع کے ذریعہ حصص یافتگان کو زیادہ سے زیادہ منافع فراہم کرنا ، جو ہمارے ملازمین کے لئے متحرک اور مشکل ماحول فراہم کرے گا۔
    -کارپوریٹ حکمت عملی
    بنیادی کاروبار میں اپنی مسابقتی پوزیشن کو برقرار رکھتے ہوئے ، ہم اپنے برانڈ نام ، منفرد تنظیمی ثقافت ، پیشہ ورانہ فضلیت اور مالی طاقت کو حصول اور نئے منصوبوں کے ذریعے مقامی اور کثیر القومی ماحول میں متنوع استعمال کرتے ہیں تاکہ اس طرح ہمارے اسٹیک ہولڈرز کے لئے قدر تخلیق کیلئے ہم آہنگی حاصل کریں۔
    ہماری کارپوریٹ حکمت عملی
    بنیادی کاروبار میں اپنی مسابقتی پوزیشن کو برقرار رکھتے ہوئے ، ہم اپنے برانڈ نام ، منفرد تنظیمی ثقافت ، پیشہ ورانہ فضلیت اور مالی طاقت کو حصول اور نئے منصوبوں کے ذریعے مقامی اور کثیر القومی ماحول میں متنوع استعمال کرتے ہیں تاکہ اس طرح ہمارے اسٹیک ہولڈرز کے لئے قدر کی تشکیل کے لئے ہم آہنگی حاصل کی جائے۔
    بنیادی اقدار:
    استحکام
    ٹیم ورک
    میہنتی
    عہد کرنا
    ذمہ داری کے احساس کے ساتھ مستقبل کا وجود۔
    لوگوں کو شامل کریں
    اپنا بہترین کام دو
    اپنا کلام رکھیں۔

    یقین ہے:
    سالمیت
    احترام کرنا
    کوشش کریں
    اتکرجتا
    نمو
    ماحول دوست
    صحیح کام کرو.
    لوگوں کی قدر کریں۔
    کبھی ہمت نہ ہارو.
    اپنا بہترین کام دو۔
    مسلسل سیکھنے اور بہتری.
    ماحول کی دیکھ بھال۔
  •  

اپنا تبصرہ بھیجیں