محمد عارف عظیمی -رویوں میں مثبت تبدیلیاں لانے کے ماہر

محمد عارف عظیمی ڈائریکٹر NINTH ہیں۔ عارف عظیمی پاکستان میں ایک مصدقہ مشیر ، ٹرینر ، تھیٹا معالجہ اور بحالی کونسلر ہیں۔ ان شعبوں میں اسے 16 سال سے زیادہ کا تجربہ ہے۔ وہ کارپوریٹ شعبوں اور معاشرتی ترقی کی دنیا میں حقیقی قدر کے اضافے ‘ طرز عمل میں تبدیلی کی تکنیک ، تنازعات حل ، قائدانہ مہارت ، مسئلہ حل کرنے کی تکنیک ، موثر تعلقات اور ٹیم بلڈنگ میں مہارت رکھتے۔
عارف عظیمی نے اپنے تمام کیریئر کے دوران بچوں ، نوعمروں اور بڑوں کے ساتھ پاکستان اور متحدہ عرب امارات میں وسیع پس منظر کام کیا ہے۔ افراد کے ساتھ کام کرنے کے علاوہ ، وہ تعلقات اور والدین کے مسائل کو حل کرنے کے لئے جوڑوں اور خاندانوں کو مشاورت کی خدمات بھی پیش کرتے۔
عارف عظیمی نے خاص طور پر صنعت کار ، سی ای او ، منیجنگ ڈائریکٹرز برائے “سائبان” کے لئے فیملی ٹریننگ پروگرام ڈیزائن کیا ہے جو خاندانی تعلقات استوار کرنے کا پروگرام ہے۔ اور نوجوانوں کے لئے “رشتا نیوٹریشن”۔ انہوں نے برادری کی ترقی کے لئے برٹش کونسل آف پاکستان کے ایکٹو سٹیزن پروگرام (اے سی پی) کی سہولت فراہم کی۔
انہوں نے سینٹرل جیل کراچی کے قیدیوں کے لئے تصوراتی ، ترقی یافتہ اور منظم طرز عمل طرز عمل “تمیرِ شفقت” دیا ہے ، جو بی بی سی کی یو آر ڈی یو ویب سائٹ پر بھی پیش کیا گیا ہے۔ وہ طلباء کے ساتھ بھی بہت مخلص ہے لہذا وہ پاکستان کی نمایاں یونیورسٹیوں میں حوصلہ افزا تربیت لے رہا ہے۔
وہ بین الاقوامی ماہانہ اردو اور انگریزی میگزین “قلندرشور” کے ذریعہ غیر جانبدارانہ سوچ کو بھی فروغ دے رہے ہیں اور پیس بلڈنگ کے لئے حصہ لیتے ہیں۔
URUD زبان میں اپنی مہارت کی بناء پر انہوں نے مقامی شرکاء کے لئے اردو میں تربیت ڈیزائن کی اور کوالٹی دستورالعمل ، نوکری کی تفصیل ، کام کی ہدایات ، ویب مواد کا اردو میں ترجمہ کیا۔
انہوں نے پاکستان ٹیلی ویژن (P.T.V) ، طرز عمل میں ترمیم اور رشتہ داری کی تعمیر پر لامحدود براہ راست پروگرام پیش کیا ہے ، اے آر وائی نیوز ، میٹرو ون ، ایف ایم 107 ، ایف ایم 100 ، ایف ایم 101 ، ایف ایم 106 وغیرہ۔

اپنا تبصرہ بھیجیں