شیئرز کا کاروبار کرنے والوں کے لئے اہم خبر

سیکیورٹیز اینڈ ایکسچینج کمیشن آف پاکستان(ایس ای سی پی) نے سیکیورٹیزبروکرز کیلئے نئی ریگولیٹری ضوابط جاری کردیئے ہیں ، جس میں سیکیورٹیزبروکرزکےریگولیشنز میں ترمیم کے ذریعے درجہ بندی کر دی گئی ہے۔

سکیورٹیز بروکروں کو حجم اور گورننس کےحوالےسے3درجوں میں تقسیم کیا گیا ہے ، پہلادرجےمیں ٹریڈنگ اینڈکلیئرنگ بروکرز حصص کا لین دین کرسکیں گے ، دوسرےدرجےکےبروکرزصرف صارفین کے حصص کی ٹریڈنگ اور کلیئرنگ کریں گے جبکہ تیسرےدرجےکےبروکرزصرف سرمایہ کاروں کےحصص کی ٹریڈنگ کر سکیں گے۔

ٹریڈنگ بروکرزکی کم سے کم نیٹ ورتھ کی شرط ڈیڑھ کروڑروپےکردی گئی جبکہ ٹریڈنگ اینڈسیلف کلیئرنگ بروکرز کی کم سےکم حد ساڑھے 7کروڑ کر دی گئی ہے ، ان بروکرز کیلئے کوڈ آف کارپوریٹ گورننس پر عملدرآمد کی شرط بھی ختم کردی گئی ہے۔

ٹریڈنگ،سیلف کلیئرنگ بروکرزکیلئےکمپنی میں ایک آزادڈائریکٹرکوتعینات کرنےکی منظوری دے دی گئی جبکہ کمپنی کے چیف فنانشل آفیسر کی تعلیمی قابلیت کی شرط بھی ختم کر دی ہے اور ٹریڈنگ،سیلف کلیئرنگ بروکرز کیلئے آڈٹ کمیٹی قائم کرنے کی شرط میں بھی نرمی کی گئی ہے۔

بروکرزکوکمپنی ڈائریکٹرز،اسپانسرز،رشتےداروں کے حصص رکھنےکی اجازت مل گئی ہے اور ٹریڈنگ کرنیوالے بروکرز پر نئے صارفن کے اکاؤنٹ کھولنےکی پابندی بھی ختم کردی ہے۔

اپنا تبصرہ بھیجیں