سماعت اور بصارت سے محروم بچوں کی بحالی ایک نیک مقصد ہے : سید قاسم نوید قمر

۔ کراچی: 19۔ دسمبر۔ وزیراعلیٰ سندھ کے معاون خصوصی برائے محکمہ بحالی خصوصی افراد سید قاسم نوید قمر نے کہا ہے کہ سماعت اور بصارت سے محروم بچوں کی بحالی ایک نیک مقصد ہے اور جو لوگ اس مقصد کے لئے کام کر رہے ہیں وہ  تعریف کے مستحق ہیں۔ سندھ حکومت خصوصی افراد کی زندگی میں اچھی تبدیلی لانے کے لئے بھی پرعزم ہے۔ یہ بات انہوں نے جمعرات کو یہاں سماعت اور بصارت سے محروم بچوں کے اسکول اور کالج  IDA-RIUE  کا دورہ کرتے ہوئے کہی۔ اس موقع پر انہوں نے ادارے کے مختلف حصوں کا دورہ کیا۔
وزیر اعلٰی سندھ کے معاون خصوصی برائے محکمہ بحالی خصوصی افراد سید قاسم نوید قمر کو بتایا گیا کہ 650 سے زیادہ طلبہ وہاں داخل ہیں اور انہیں تعلیم ، پیشہ ورانہ تربیت فراہم کی جارہی ہے اور انہیں معاشرے کا ایک مفید شہری بنانے کی کوشش کی جارہی ہے۔ سید قاسم نوید قمر نے بتایا کہ سندھ حکومت نے سماعت سے محروم افراد کو ڈرائیونگ لائسنس جاری کرنے میں ایک سنگ میل حاصل کرلیا ہے اور ان کے محکمہ نے بہت سارے اقدامات انجام دیئے ہیں جیسے خصوصی سی این آئی سی جاری کرنا ، معذوری کے سرٹیفکیٹ جاری کرنا ، خصوصی افراد کے لیے  پانچ فیصد نوکری کے کوٹہ پر عمل درآمد شامل ہیں۔  ال امید بحالی مرکز ایسوسی ایشن (اے یو آر اے) کا دورہ کرتے ہوئے ، وزیر اعلٰی سندھ کے معاون خصوصی برائے محکمہ بحالی خصوصی افراد سید قاسم نوید قمر نے انھیں ان کے  مشن میں کامیابی کے لیے اپنی مکمل حمایت کا یقین دلایا۔
 

اس موقع پر صدر ال امید بحالی مرکز ایسوسیشن  منیزہ حبیب نے انہیں اپنے ادارے کی کارکردگی کے بارے میں بتایا اور بتایا کہ وہاں  84 بچوں  کو بحالی کی سہولیات فراہم کی جارہی ہیں۔ وزیراعلیٰ سندھ کے معاون خصوصی برائے محکمہ بحالی خصوصی افراد سید قاسم نوید قمر نے ان سہولیات کو سراہا جو  خصوصی بچوں کو فراہم کی جارہی ہیں اور امید ظاہر کی کہ وہ اپنے اس کام کو وسعت دیں گے۔