پنجاب کی پہلی خصوصی تعلیمی پالیسی کا آغاز

گورنمنٹ عالمی یوم معذوری کے دن پنجاب کی پہلی خصوصی تعلیمی پالیسی کا آغاز
اس موقع پر ڈی ایف آئی ڈی کے نائب سربراہ اور متعدد تنظیموں کے نمائندوں نے شرکت کی
حکومت۔ پنجاب میں معذور افراد (PWDs) کو یقینی بنانے کے لئے خصوصی تعلیم کی پالیسی کا آغاز کیا گیا ہے ، آئندہ دہائی کا آغاز ان کی ضروریات کو پورا کرنے والے خوش آئند ، جامع اور بہتر تعلیمی نظام کے ساتھ کیا جاسکتا ہے۔
اس پالیسی کا مقصد خصوصی محکمہ تعلیم (ایس ای پی) میں حکمرانی کو بہتر بنانا اور تعلیم میں شامل مختلف محکموں کے مابین تعاون بڑھانا ہے۔ اسپیڈ کو مختص تعلیمی اداروں کی تعداد میں اضافہ اور اضافہ کیا جائے گا ، اور بہتر فیصلہ سازی کی کلید تجزیہ کرنے کے لئے ریسرچ اینڈ ڈویلپمنٹ یونٹ کے کردار کو زیادہ مرکزی بنایا جائے گا۔    اس پروگرام کے دوران ، ایس پی ای ڈی نے پاکستانیوں کو متاثر کرنے والی کہانیوں پر روشنی ڈالی جو پی ڈبلیو ڈی بھی ہیں جن کو یہ بتانے کے لئے کہ اس پالیسی سے فائدہ اٹھانے والے پاکستانیوں کی اگلی نسل کیسی نظر آسکتی ہے۔ ان افراد نے ناقابل یقین مشکلات کو حاصل کیا ہے اور ان کا مقابلہ کیا ہے ، یہ پالیسی اگلی نسل کو ایک ایسے ماحول میں وہی کامیابی حاصل کرنے میں مدد دے گی جو یہ پہچان لے کہ ان میں اپنی صلاحیتوں کو فروغ دینے اور ان کی پرورش کے لئے بہت کچھ ہے۔ اس میں دو مرتبہ ورلڈ کپ فاتح بلائنڈ کرکٹ ٹیم آف پاکستان کے سابق کپتان عبد الرزاق کی کہانی پیش کی گئی ، جو اس ایونٹ میں بھی شریک ہوئے۔
ڈی ایف آئی ڈی پاکستان کے نائب سربراہ کیمی ولیمز نے کہا ، “معذور بچوں کے اسکول جانے کا امکان دس گنا کم ہوتا ہے۔” انہوں نے پی ڈبلیو ڈی کے حقوق پر بھی زور دیا۔
صوبائی وزیر برائے خصوصی تعلیم ، چوہدری محمد اخلاق نے کہا کہ ہم خصوصی تعلیم کو بعد کی سوچ کے طور پر نہیں مان رہے ہیں۔ ہم اس کو مرکزی حیثیت دے رہے ہیں جو ہم کرنا چاہتے ہیں۔ ہم یہ یقینی بنانا چاہتے ہیں کہ پی ڈبلیو ڈی نہ صرف تعلیم حاصل کریں بلکہ معیاری تعلیم حاصل کریں۔ ہم اسکولوں کے اپنے باقاعدہ سلسلہ میں پی ڈبلیو ڈی کی کچھ کلاسوں کو شامل کر رہے ہیں ، اب انہیں ایک ساتھ تعلیم دی جائے گی تاکہ وہ اب الگ زندگی نہیں گزاریں گے۔
سیکریٹری خصوصی تعلیم محکمہ سید جاوید اقبال بخاری نے کہا ، “آج معذور افراد کا عالمی دن (آئی ڈی پی ڈی) ہے – اور میں اپنی پالیسی کو متعارف کرانے ، اور دنیا کے ساتھ اپنی کامیابیوں کو بانٹنے کے موقع پر اس دن کو منانے پر خوش ہوں۔ ان کامیابیوں کی کہانیوں میں نوجوانوں کی دھاک بنی ہوئی۔
اس تقریب میں سرکاری شعبے ، این جی اوز اور ترقیاتی شعبے سے وابستہ افراد نے شرکت کی۔ یہ پروگرام یوکےڈ اور کیمبرج ایجوکیشن کے اشتراک سے منعقد ہوا۔



اپنا تبصرہ بھیجیں