پاکستان ملٹری اکیڈمی ، کاکول نے پی اے ایف اکیڈمی اصغر خان میں منعقدہ آل پاکستان دو لسانی اعلامیہ مقابلہ جیت لیا

پاکستان ملٹری اکیڈمی ، کاکول نے پی اے ایف اکیڈمی اصغر خان میں منعقدہ آل پاکستان دو لسانی اعلامیہ مقابلہ جیت لیا۔ اس موقع پر پاک فضائیہ کے سربراہ پاک فضائیہ کے سربراہ ایئر چیف مارشل مجاہد انور خان مہمان خصوصی تھے۔ 21 سے 24 نومبر ، 2019 کو ہونے والے مقابلے میں پاکستان کے اعلی اداروں کے باصلاحیت نوجوانوں نے حصہ لیا۔

ایئر چیف نے فائنل میں شامل سرٹیفکیٹ اور فاتحین کو انعامات سے نوازا۔ انگریزی میں پہلا انعام پاکستان ملٹری اکیڈمی ، کاکول کے جنٹلمین کیڈٹ عبد القدیر کو دیا گیا ، جبکہ دوسرا انعام سرسید گورنمنٹ گرلز کالج ، کراچی کی محترمہ کشف فہیم نے جیتا۔ اردو مباحثوں میں ، پہلا انعام پاکستان ملٹری اکیڈمی ، کاکول کے جنٹلمین کیڈٹ جنید ابراہیم نے جیتا ، جبکہ دوسرا انعام لاہور کالج فار ویمن کی محترمہ رابعہ بصری کو دیا گیا۔

اس سال ، اے پی ڈی سی کا موضوع تھا “نیشن ہڈ ، کشمیر اینڈ آپریشن سوئفٹ ریٹورٹ”۔ اکیڈمی ڈرامائی کلب نے 27 فروری 2019 کو مسئلہ کشمیر کو اجاگر کرنے اور پاک فضائیہ کے دشمن کے خلاف سخت ردعمل کی ستائش کرتے ہوئے اچھی طرح سے تیار شدہ اسکیٹس پیش کیں۔ آل پاکستان دو لسانی اعلامیہ مقابلہ 1974 سے پی اے ایف اکیڈمی کے تعلیمی تربیتی تقویم میں ایک باقاعدہ خصوصیت رہا ہے۔ یہ گذشتہ برسوں سے ملک بھر کی معروف یونیورسٹیوں ، کالجوں اور اداروں کے لئے ایک وقار والا پروگرام بن گیا ہے۔ شرکاء کو کیڈٹوں کے ساتھ بات چیت کرنے اور اکیڈمی میں زندگی کی جھلک دیکھنے کا موقع ملتا ہے۔