شیخ صباح الخالد وزیر اعظم کویت کے عہدے پر فائز ہیں

شیخ صباح الخالد وزیر اعظم کویت کے عہدے پر فائز ہیں: اعلی عظمت امیر شیخ صباح الاحمد الجابر الصباح نے اپنے مہتمم شیخ صباح الخالد الحمد الصباح کو نیا وزیر اعظم مقرر کیا ہے اور انہیں لازمی قرار دیا ہے۔ نئی حکومت بنانے کے لئے۔

H.E. شیخ خالد الحمد جو 2011 سے کویت میں نائب وزیر اعظم اور وزیر برائے امور خارجہ رہ چکے ہیں ، نے 1978 میں وزارت امور خارجہ سے اپنے شعبے میں عرب امور کے شعبہ میں ڈپلومیٹک اتاشی کی حیثیت سے آغاز کیا۔

1995-98 میں ، وہ سعودی عرب کی بادشاہت کے لئے کویت ریاست کے سفیر اور اسلامی تعاون تنظیم (او آئی سی) میں ریاست کویت کے مستقل نمائندے رہے۔ 2006-07 میں ، وہ سماجی اور مزدور امور کے وزیر تھے۔ 2007-2009 میں ، وہ وزیر اطلاعات تھے۔ 2009 میں ، وہ وزیر اطلاعات ، وزیر انصاف اور وزیر اوقاف اور اسلامی امور مقرر ہوئے۔

وہ سپریم پیٹرولیم کونسل ، نیشنل سیکیورٹی کونسل ، سپریم کونسل برائے پلاننگ اینڈ ڈویلپمنٹ ، سپریم کونسل برائے ماحولیات ، اور کویت فنڈ برائے عرب اقتصادی ترقی (کے ایف ای ای ڈی) کے چیئرمین بھی ہیں۔

انہیں حال ہی میں آرڈر آف کنگ عبد العزیز (سعودی عرب کے آرڈر آف میرٹ) ، جمہوریہ سوڈان کے صدر کی طرف سے دیئے گئے دو نیلس (فرسٹ کلاس) کے آرڈر ، اور قومی آرڈر آف نیشنل آرڈر کے گرینڈ آفیسر کی حیثیت سے اعزاز سے نوازا گیا۔ جمہوریہ سینیگال کے صدر کے ذریعہ شیر۔

شیخ خالد الصباح نے کویت یونیورسٹی سے پولیٹیکل سائنس میں بی اے کیا ہے۔