INTBAU پاکستان نے گرین پائیدار فن تعمیرات سے متعلق اپنی پہلی بین الاقوامی کانفرنس کی تاریخوں کا اعلان کیا

INTBAU پاکستان نے گرین پائیدار فن تعمیرات سے متعلق اپنی پہلی بین الاقوامی کانفرنس کی تاریخوں کا اعلان کیا
ارتھ اینڈ ہیریٹیج کالنگ: مکلی اور کراچی کا معاملہ
کراچی ، 12 نومبر ،2019: آج یہاں پریس کانفرنس منعقد ہوئی جس میں INTBAU (انٹرنیشنل نیٹ ورک فار ٹریڈیشنل بلڈنگ ، آرکیٹیکچر اینڈ اربن ازم) کے اعلان کے لئے پاکستان کی پہلی بین الاقوامی کانفرنس 15 سے 17 نومبر تک ہونے والی ہے۔ ارتھ اینڈ ہیریٹیج کالنگ کے عنوان سے کانفرنس کے پہلے دو دن: مکلی اور کراچی کا معاملہ مکی میں ہوگا جبکہ تیسرا دن کراچی میں ہوگا۔
اس کانفرنس میں برطانیہ ، امریکہ ، ملائیشیا ، پولینڈ ، چین ، آسٹریلیا ، ایران ، جنوبی افریقہ اور اسپین سمیت دنیا بھر سے لگ بھگ 30 غیر ملکی مندوبین اور پانچ غیر ملکی طلباء کی شرکت کی توقع کی جارہی ہے ، اس کے ساتھ قریب 250 قومی مندوبین اور طلباء کا تعلق کراچی ، حیدرآباد ، عمرکوٹ ، لاہور ، پشاور اور اسلام آباد سے ہے۔

پریس کانفرنس کی تشکیل INTBAU پاکستان کے جوائنٹ سکریٹری شهناز رمزی اور سی ای او اسٹارلنکس PR نے کی ، جو اپنی CSR سرگرمیوں کے حصے کے طور پر اپنی PR خدمات پیش کررہی ہے۔ کانفرنس سے اپنے مختصر تعارف میں ، انہوں نے بتایا ، “بین الاقوامی کانفرنس گرین پائیدار فن تعمیر پر مرکوز ہوگی ، اور اسے کراچی کے تاریخی فن تعمیر اور ملائشیا کے نوآبادیاتی فن تعمیر پر ایک نمائش کے ساتھ جوڑے گی۔ اس کانفرنس کے مقصد کے لئے INTBAU         International کے علاوہ ، INTBAU کا پاکستان باب دو دیگر مابعد بین الاقوامی تنظیموں: ورلڈ ہیبی ٹیٹ ایوارڈز اور دولت مشترکہ ہیبی ٹیٹ فورم کے ساتھ بھی شامل ہو رہا ہے۔ یہ تعاون ، جس کے نتیجے میں اعلیٰ انسان دوست آرکیٹیکٹس اور کنزرویسٹسٹس کی شرکت ہے ، اس کانفرنس کو اب تک منعقد ہونے والے آرکیٹیکٹس اور ماہرین کا سب سے نمائندہ اجتماع بنانا ہے۔

اس کے بعد انہوں نے بانی چیئر ، INTBAU پاکستان ، یاسمین لاری کو دعوت دی کہ وہ INTBAU         International کا پس منظر شیئر کرے اور اس بات پر مزید روشنی ڈالے کہ کانفرنس کے تین دن کے دوران کیا توقع کی جائے۔ لاری نے بتایا ، “افتتاحی سیشن مکلی ورلڈ ہیریٹیج سائٹ (ٹھٹھہ) کے قریب زیرو کاربن کلچرل سنٹر (زیڈ سی 3) میں منعقد ہوگا جس کے دوران ورلڈ ہیبی ٹیٹ ایوارڈ 2018 ٹرافی کو ہیریٹیج فاؤنڈیشن آف پاکستان کو اپنے پاکستان چولہ کے لئے پیش کیا جائے گا ، جس کے پہل کو منایا جارہا ہے۔ 60،000 سے زیادہ پسماندہ خواتین کانفرنس کے دوران پرنس آف ویلز کے ایچ آر ایچ کی فراخ دلی تعاون سے تعمیر کردہ زمین اور بانس INTBAU ٹریننگ اینڈ ریسورس سنٹر کا افتتاح کیا جائے گا۔