پاکستان کے ہاتھوں افغانستان کو شکست-ٹاپ فور ٹیموں میں جگہ بنالی

افغانستان کے خلاف ورلڈ کپ کے اہم میں پاکستان نے عماد وسیم کی عمدہ بیٹنگ کی بدولت افغانستان کو سنسنی خیز مقابلے کے بعد 3وکٹوں سے شکست دے دی۔
افغانستان کی ٹیم نے مقررہ اوورز میں 9وکٹوں کے نقصان پر 227رنز بنائے۔
پاکستان کی جانب سے شاہین شاہ آفریدی نے عمدہ باؤلنگ کرتے ہوئے 4وکٹیں لیں جبکہ وہاب ریاض اور عماد وسیم نے دو، دو کھلاڑیوں کو آؤٹ کیا۔
ہدف کے تعاقب میں اننگز کی دوسری ہی گیند پر فخر زمان وکٹوں کے سامنے پیڈ لانے کی پاداش میں آؤٹ قرار دیے گئے، فخر نے فیصلے کے خلاف ریویو لیا لیکن یہ کوشش بھی انہیں آؤٹ ہونے سے نہ بچا سکی اور پاکستان ریویو سے بھی محروم ہو گئی۔
ابتدائی نقصان کے بعد امام الحق اور بابر اعظم نے سنبھل کر بیٹنگ کی اور ذمے دارانہ کھیل پیش کرتے ہوئے 72رنز کی شراکت قائم کی۔
امام اسپنرز کے خلاف پوری اننگز میں مشکلات سے دوچار نظر آئے اور محمد نبی کو کریز سے نکل کر کھیلنے کی کوشش میں اسٹمپ ہو گئے، انہوں نے 36رنز بنائے۔
ابھی قومی ٹیم اس نقصان سے سنبھلی بھی نہ تھی کہ نبی نے اپنی ٹیم کو اہم ترین کامیابی دلاتے ہوئے ان فارم بابر اعظم کو باولڈ کردیا، انہوں نے 45رنز بنائے۔
حفیظ کا ساتھ دینے حارث سہیل آئے اور دونوں کھلاڑیوں نے 40 رنز کی شراکت قائم کی لیکن تجربہ کار حفیظ ایک مرتبہ پھر وکٹ پر سیٹ ہونے کے بعد ٹیم کو بیچ منجدھار میں چھوڑ کر پویلین لوٹ گئے اور قومی ٹیم 121رنز پر چوتھی وکٹ گنوا بیٹھی۔
حارث اور سرفراز نے اسکور ابھی 142تک ہی پہنچایا تھا کہ راشد خان کی گیند پر وکتوں کے سامنے پیڈ لانے کی پاداش میں حارث آؤٹ قرار پائے، انہوں نے 27 رنز بنائے۔
اس موقع پر قومی ٹیم کی تمام تر امیدیں کپتان سرفراز احمد سے وابستہ تھیں لیکن وہ ایک غیرضروری رن لینے کی کوشش میں اپنی وکٹ گنوا بیٹھے۔
اس موقع پر عماد کا ساتھ دینے شاداب آئے اور دونوں کھلاڑیوں نے 50رنز کی شراکت قائم کر کے پاکستان کی میچ میں واپسی کا سامان کیا لیکن اس مرحلے پر ایک غیرضروری رن کی کوشش میں شاداب رن آؤٹ ہو کر پویلین سدھار گئے۔
عماد وسیم کا ساتھ دینے وہاب ریاض آئے اور راشد خان کو شاندار چھکا لگا کر پاکستان کی فتح کی راہ ہموار کی اور پھر عماد نے دو گیندوں قبل چوکا لگا کر پاکستان کو فتح سے ہمکنار کرا دیا، عماد وسیم نے ناقابل شکست 49رنز کی شاندار اننگز کھیلی۔
ICC✔@ICC They’ve done it! @TheRealPCB overcome a scare to keep their #CWC19 hopes alive with a thrilling three-wicket win over Afghanistan at Headingley.
Re-live the moment! #WeHaveWeWill 3,298

Twitter Ads info and pri
ہیڈنگلے، لیڈز میں کھیلے گئے میچ میں افغانستان کی ٹیم نے ٹاس جیت کر پہلے بیٹنگ کرنے کا فیصلہ کیا ۔