شہید ذوالفقار علی بھٹو یونیورسٹی آف لاء






 ایک عوامی یونیورسٹی ہے جو کراچی ، سندھ ، پاکستان میں واقع ہے۔ SZABUL پاکستان میں پہلی لا یونیورسٹی ہے۔ ہائر ایجوکیشن کمیشن کے ذریعہ یونیورسٹی کو تسلیم کیا گیا ہے۔
شہید ذوالفقار علی بھٹو یونیورسٹی آف لاء میں قانونی تعلیم کے ابھرتے ہوئے رجحانات کے ساتھ ، پاکستان میں ایک لا یونیورسٹی کی 


 ترقی کی ضرورت بڑھ گئی ہے جو دنیا کی معروف یونیورسٹیوں کے برابر اور بین الاقوامی معیار کے مطابق قانونی تعلیم فراہم کرتی ہے۔ خاص طور پر ، پاکستان میں وکیل کی نقل و حرکت اور عدلیہ کی بڑھتی ہوئی آزادی کے نتیجے میں ، پیشہ ور وکلا کی تربیت بالکل ناگزیر ہوگئ ہے۔ پوری دنیا میں ، حالیہ برسوں میں قانونی تعلیم واضح طور پر تیار ہوئی ہے ، اور ایسا لگتا ہے کہ پاکستانی لاء اسکول قانونی اسکالرشپ ، تحقیق اور ماہرین تعلیم میں نمایاں طور پر پیچھے ہیں۔
لہذا اب وقت کی ضرورت ہے کہ ایک جدید ترین ادارہ قائم کیا جائے جو پاکستان میں قانونی تعلیم میں انقلاب لائے۔ اسی پس منظر میں ، گورنر سندھ ڈاکٹر عشرت العباد خان ، جو جامعہ کراچی کے چانسلر بھی ہیں ، کی سرپرستی میں ، پاکستان کی پہلی لاء یونیورسٹی قائم کی گئی تھی ، جس کا اطلاق حکومت سندھ نے عمل میں لایا تھا۔ شہید ذوالفقار ھ بھٹو یونیورسٹی آف لاء کراچی ایکٹ ، 2012 (سندھ ایکٹ XIII 2013)۔
شہید ذوالفقار اے ایچ بھٹو یونیورسٹی آف لاء ، جیسا کہ ظاہر ہے ، پاکستان کے سرشار ڈیموکریٹ اور بین الاقوامی سطح کے سیاسی رہنما ، شہید ذوالفقار اے ایچ بھٹو کے نام پر رکھا گیا ہے۔ یہ ذکر کرنا مناسب ہے کہ مسٹر بھٹو خود لنچن ان لن ، لندن سے بیرسٹر کی حیثیت سے کوالیفائی کرنے والے ایک اہم وکیل تھے۔ وہ ایس ایم میں پروفیسر برائے قانون سے بھی مل رہے تھے۔ لا کالج ، کراچی۔ امید ہے کہ یہ یونیورسٹی شہید بھٹو کی خواہشات کے مطابق سندھ اور باقی پاکستان کے عوام کو عالمی معیار کی قانونی تعلیم فراہم کرے گی۔



یونیورسٹی ، زیر نگرانی ، اس سے وابستہ کالجوں کے علاوہ ، بیک وقت مندرجہ ذیل پروگرام پیش کرے گی
1. LL.B ڈگری پروگرام (05 مناظر)
2. ایل ایل ایم (02 محل)
3. پی ایچ ڈی (03 محل)
4. ایل ایل ڈی
یونیورسٹی قانون کے مختلف شعبوں ، اور متعلقہ خصوصیات میں ڈپلوما اور سرٹیفکیٹ کورسز بھی چلائے گی۔ اساتذہ میں ریٹائرڈ ججز ، سینئر وکلاء ، اور غیر ملکی تعلیم یافتہ نوجوان بیرسٹر شامل ہوں گے۔ اساتذہ کل وقتی اور آنے والے دونوں ممبروں پر مشتمل ہوگا ، اس طرح طلباء کے مفادات کے لئے پریکٹس اور اکیڈیمیا کے مابین صحیح توازن کو یقینی بنایا جائے۔ اساتذہ کی بھرتی خالصتاrit میرٹ پر ہوگی ، اور اعلی تعلیمی قابلیت اور سالمیت رکھنے والوں کو بھرتی کیا جائے گا۔
کورنگی کراچی۔ شہر کے کیمپس کے لئے۔ متعلقہ حکام کو پہلے ہی ہدایت کی گئی ہے کہ وہ اس مقصد کے لئے اراضی الاٹ کریں۔ کورنگی ٹاؤن میونسپل ایڈمنسٹریشن اور کراچی میٹرو پولیٹن کارپوریشن نے یونیورسٹی کی عمارت کی تعمیر کے لئے 1 فیصد ایکڑ پر مشتمل کورنگی ٹاؤن شپ کراچی میں پلاٹ نمبر ایس ٹی 7 سیکٹر 31-B کو استعمال کرنے کی اجازت دے دی ہے۔ پی سی ون 1 کے تخمینے لاگت پر Rs. 1019.734 ملین (کیپیٹل لاگت) 935.296 ملین روپے اور محصول کی لاگت 664.438 ملین روپے) سندھ حکومت کے ایگزیکٹو انجینئر ایجوکیشن ورکس ڈویژن 1 نے تیار کیا ہے۔

مشن:
درس و تدریس ، سیکھنے ، اور تحقیق میں اس طرح کے اعلی معیار کے حصول کے ل soon کہ یہ جلد ہی عالمی شہرت یافتہ تعلیمی اداروں کے ساتھ موازنہ ہوگا اور سیکھنے کو آجر کی ضرورت کے ساتھ ہم آہنگ کیا جانا چاہئے تاکہ ہم اپنے سبکدوش ہونے والے طلبا کو روزگار فراہم کرنے کا اپنا آخری مقصد حاصل کرلیں۔ ہم وکلاء کو اپنے 

مؤکلوں ، انصاف کے نظام ، اور عوام کی خدمت کے لئےPrepare ایک اعلیٰ سطح کی کامیابی اور قانونی پیشہ کے اعلیٰ ترین نظریات کے عزم کے ساتھ تیار کرنے کی خواہش رکھتے ہیں۔ ہم کاروباری گریجویٹس کو اعلیٰ درجے کی پیشہ ورانہ مہارت ، اخلاقیات اور اخلاص کے ساتھ صنعت اور ملک کی خدمت کیلئے تیار کرنیکی خواہش رکھتے ہیں۔




اولین مقصد:
اعلی تعلیم اور تحقیق کی عالمی سطح پر تسلیم شدہ نشست بنیں جو علم کے محاذوں کو وسعت دیتے ہیں اور بنی نوع انسان کے لئے نمایاں شراکت کرتے ہیں۔ یونیورسٹی تمام اساتذہ میں ملازمت کے ل a ایک نرسری بن جاتی ہے اور آجر کے لئے پہلی پسند ہونی چاہئے۔

ہماری بنیادی اقدار یہ ہیں:
! سالمیت: دیانتداری ، خلوص اور اعتماد کا ماحول فروغ دیں جس میں ہم خود کو اعلی اخلاقی معیار پر قائم رکھیں۔

! ایکسی لینس: ہر کام میں جو ہم کرتے ہیں اس میں انتہائی اعلی معیار کے لئے کوشش کرتے ہیں۔
! قیادت: آئندہ رہنماؤں کی حوصلہ افزائی اور ترقی کرکے اپنے ورثے کو ترقی دیتی ہے۔
! احترام کرنا۔ ULSZAB یونیورسٹی آف قانون میں ہر فرد کے ساتھ عزت اور وقار کے ساتھ سلوک کیا جانا ہے اور اسے ہر حالت میں مساوی سلوک کرنا ہے۔
! تنوع۔ ایک عالمی باہمی منحصر معاشرے میں معیاری تعلیم کے ل S ایس زیب یونیورسٹی قانون میں لوگوں اور نظریات کی ایک وسیع تنوع کا خیرمقدم اور حمایت کی جاتی ہے۔ طلباء کو اعلی معیار کے تعلیمی پروگراموں اور خدمات کی ایک جامع حد تک معقول اور سستی رسائی حاصل ہوگی۔
! بدعت۔ ULSZAB یونیورسٹی آف لاء اپنے اساتذہ ، عملے ، اور طلباء کو ہر قسم کے وظائف میں حوصلہ افزائی اور مدد دیتی ہے جس میں درس و تدریس اور جدید مصنوعات اور عمل کی نشوونما میں علم کی دریافت اور استعمال شامل ہے۔