سندھ ایگریکلچر یونیورسٹی ٹنڈو جام






سندھ ایگریکلچر یونیورسٹی ٹنڈو جام

زراعت کے شعبے میں جدید علوم پڑھانے والی یہ منفرد یونیورسٹی ہے

سندھ ایگریکلچر یونیورسٹی ، حیدرآباد سے میرپورخاص شاہراہ پر حیدرآباد سے 18 کلومیٹر کے فاصلے پر ٹنڈو جام شہر میں واقع ہے اور کراچی ایئرپورٹ سے 200 کلومیٹر کے فاصلے پر ہائی وے حیدرآباد سے منسلک ہے۔ ہائر ایجوکیشن کمیشن کے ذریعہ سندھ ایگریکلچر یونیورسٹی زراعت میں چوتھی بہترین یونیورسٹی ہے۔
یہ یونیورسٹی پانچ اساتذہ ، دو مراکز ، دو حلقہ کالج اور ڈائریکٹوریٹ آف ایڈوانسڈ اسٹڈیز اینڈ ریسرچ کا ایک تعلیمی کمپلیکس ہے۔ پانچوں فیکلٹیوں میں فصلوں کی پیداوار کی فیکلٹی ، فصلوں سے تحفظ کی فیکلٹی ، زرعی سوشل سائنسز کی فیکلٹی ، زرعی انجینئرنگ کی فیکلٹی اور جانوروں سے متعلق شوہر اور ویٹرنری سائنسز کی فیکلٹی ہیں۔ تقریبا 36 36 محکموں میں پڑنے والی پانچوں فیکلٹیوں میں تین گریجویٹ ڈگری پروگرام پیش کیے جاتے ہیں۔ ان میں ڈاکٹر آف ویٹرنری میڈیسن (D.V.M) ، بیچلر آف انجینئرنگ ان زراعت (B.E.Agriculture) اور بیچلر آف سائنس (زراعت) آنرز شامل ہیں۔ یونیورسٹی پوسٹ گریجویٹ پروگرام پیش کرتا ہے جس کے نتیجے میں ایم ایس سی ، جانوروں کی تربیت اور ویٹرنری سائنسز ، زرعی انجینئرنگ اور زراعت کے مذکورہ بالا تمام شعبوں میں ڈگری حاصل ہوتی ہے۔ ایم فل اور پی ایچ ڈی ڈگری پروگرام بھی منتخب مضامین والے علاقوں میں پیش کیے جاتے ہیں جہاں تربیت یافتہ عملہ اور دیگر سہولیات میسر ہیں۔
زراعت کے افسران ، فیلڈ اسسٹنٹس ، بینک افسران ، زرعی ٹیکنیشنز ، ترقی پسند کسانوں ، چھوٹے کسانوں ، کرایہ داروں ، باغبانوں ، گھریلو خواتین اور دیگر موکل گروپوں کی مسلسل اور خدمت تعلیم کی ضروریات کو پورا کرنے کے لئے معمولی سی مختصر کورسز اور تربیتی پروگرام پیش کیے جاتے ہیں۔















یونیورسٹی کے زیر احاطہ کل رقبہ 416.66 ایکڑ (1.6862 کلومیٹر 2) ہے جس میں 80 ایکڑ سے زیادہ کا رقبہ ہے جس میں یونیورسٹی کی رہائشی اور غیر رہائشی عمارتوں ، زراعت ریسرچ انسٹی ٹیوٹ ، نیوکلیئر انسٹی ٹیوٹ آف زراعت ، دیہی اکیڈمی ، زرعی انجینئرنگ ورکشاپ ، شامل ہے۔ نکاسی آب ریسرچ سینٹر ، اور سینٹرل ویٹرنری تشخیصی لیبارٹری۔
یونیورسٹی ایک تعلیمی کمپلیکس ہے۔
فصل کی پیداوار کی فیکلٹی ،
فصلوں سے تحفظ کی فیکلٹی۔
زرعی سوشل سائنسز کی فیکلٹی۔
زرعی انجینئرنگ کی فیکلٹی۔
جانوروں کی کھیتی اور ویٹرنری سائنسز کی فیکلٹی ٹنڈوجام۔

1987 میں فیکلٹی کو الگ کرنے کے نتیجے میں سامنے آیا تھا۔ اس فیکلٹی کو یونیورسٹی کی سب سے بڑی فیکلٹی ہے جس میں مندرجہ ذیل محکموں اور انسٹی ٹیوٹ پر مشتمل ہے۔ تمام محکمے اور انسٹی ٹیوٹ دونوں گریجویٹ اور پوسٹ گریجویٹ ڈگری پیش کرتے ہیں۔
مٹی سائنس کا شعبہ۔
زرعی شعبہ۔
محکمہ باغبانی۔
پلانٹ کی افزائش اور جینیاتیات کا محکمہ۔
بائیوٹیکنالوجی کا شعبہ۔
فصل فزیالوجی کا شعبہ۔
ادارہ برائے خوراک سائنس اور ٹیکنالوجی۔