بورڈ آف انٹرمیڈیٹ اینڈ سیکنڈری ایجوکیشن لاڑکانہ









 احمد علی بروہی (چیئرمین) پی ایچ ڈی (سوشیالوجی)

طلباء ، اساتذہ ، والدین اور لوگوں کو یہ خصوصی پیغام بھیجنے سے مجھے بے حد خوشی ہوئی ہے کہ ، بورڈ آف انٹرمیڈیٹ اینڈ سیکنڈری ایجوکیشن ، لاڑکانہ انٹرنیٹ پر اپنی ویب سائٹ کا آغاز کیا ہے۔ عالمگیریت کے دور میں ، کوئی بھی ادارہ جدید سائنسی طریقوں کو اپنائے بغیر مکمل طور پر ترقی نہیں کرسکتا۔ ہماری ویب سائٹ اس بورڈ کے ذریعہ انفارمیشن ٹیکنالوجی کے استعمال میں بہت آگے بڑھے گی ، اور یہ تصور کیا جاتا ہے کہ اس ویب سائٹ  http://www.biselrk.edu.pkکے ذریعے بورڈ کے کام میں نمایاں بہتری آئے گی۔ انٹرنیٹ پر بورڈ آف انٹرمیڈیٹ اینڈ سیکنڈری ایجوکیشن ، لاڑکانہ کی ویب سائٹ عام طور پر پوری دنیا کے لوگوں اور پاکستان کے عوام اور خاص طور پر علاقے کو اس بورڈ کے کام کے بارے میں معلومات تک ان کی دہلیز پر مکمل رسائی حاصل کرنے میں مدد فراہم کرے گی۔ 
اس بورڈ کے علاقائی دائرہ اختیار کے اندر وابستہ اداروں کے بارے میں معلومات ، امتحانات کے فارموں کو پُر کرنے کا شیڈول ، امتحانات کے انعقاد ، نصاب کی سرگرمیاں ، کھیلوں کے واقعات ، تفصیلی نتیجہ گزٹ ، نقل مکانی کے سرٹیفکیٹ جمع کرنے کا طریقہ کار ، اہلیت کے سرٹیفکیٹ ، مارک سرٹیفکیٹ اور اندراج کارڈ وغیرہ انٹرنیٹ پر دستیاب ہوں گے۔ دور دراز علاقوں میں دیہی تعلیمی ادارے جہاں مواصلات کا نظام ناقص ہے یا تقریباً  غیر موجود ہے وہ اس بورڈ کی ویب سائٹ پر انٹرنیٹ کے ذریعے معلومات حاصل کرسکتے ہیں۔ انٹرنیٹ پر ویب سائٹ کا آغاز اس بورڈ کے طلبا کو زیادہ سے زیادہ سہولیات کی فراہمی کے عزم کی واضح مثال ہے۔ اس سے نہ صرف عوام کو ساری دنیا میں بورڈ آف انٹرمیڈیٹ اینڈ سیکنڈری ایجوکیشن لاڑکانہ کے بارے میں جاننے میں مدد ملے گی بلکہ بین الاقوامی میدان میں بھی اس کی حیثیت میں اضافہ ہوگا۔





تحقیقات و جدت پر مبنی اسکول امتحانات اور تشخیصی نظام میں ایک قابل اعتماد نام قائم کرنا اور قومی اور عالمی سطح پر مسابقت کے لئے نوجوان نسل کے انٹلیجنس اور تعمیراتی کردار کو بہتر بنانے کے ذریعے معیاری تعلیم کو عام کرنے کے لئے جدید ٹکنالوجی کے ساتھ مربوط۔
BISE اچھی حکمرانی کے ذریعہ نوجوان نسل کو تعلیم اور روشن کرنے میں اہم کردار ادا کرے گی اور فیصلہ سازی میں کلیدی اسٹیک ہولڈرز کی شرکت کے مقصد سے منصفانہ ، شفاف اور مستند سیکنڈری اسکول سرٹیفکیٹ (ایس ایس سی) ، ہائر سیکنڈری سرٹیفکیٹ (HSC) کے انعقاد سے معیاری تعلیم کی فراہمی ہے۔ عام طور پر اور خاص طور پر صوبہ سندھ میں ملک کے دور دراز علاقوں میں طلبہ کے سیکھنے کے نتائج کا جائزہ لینے کے لئے دیگر امتحانات۔
ہم امتحانات اور تشخیص میں اعلی معیار کو اپناتے اور طے کرتے ہیں جو عالمی سطح پر قبول کیے جاتے ہیں۔